Due to sickness no new post for this week😦 I hope to be back next week…


2 responses to “

  • Myra Ebbe Tielman

    Hoi Brenda, prachtige foto’s zeg!! Gisteren waren we nog even bij Carla, ze vertelde dat zij en Tonio in Mei naar Bali gaan! Jammer, Chris en ik gaan in Novenmer, was leuk geweest elkaar daar te zien. Gaat het beter met je gezondheid? Ik hoop het voor je! Veel liefs en tot ziens! Myra en Chris Tielman.

    • Brenda Reimers

      Dank je wel! Ja, heel gezellig dat Carla en Toni komen in mei. Waarschijnlijk ga ik jullie niet zien in november, jammer… meestal ga ik in november naar Nederland want mijn vader en moeder zijn allebei in november jarig, maar wie weet een andere keer wel. Veel groetjes!

Leave a Reply

